Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vědeckotechnický park ve Zlíně
Šimoníček, Stanislav ; Svoboda, Jiří (oponent) ; Zemánková, Helena (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce bylo definovat samostatný prostor náměstí Práce, vytvořit centrální shromažďovací místo izolované od ruchu přilehlé třídy Tomáše Bati, řešením doplnit dominanci stávajících staveb Baťovské éry, oživit a zatraktivnit ho chodcům a s tím spojené dopravní řešení, urbanistické uspořádání silnic a nově vzniklých ulic, návrh vědeckotechnologického parku a bydlení v centru města, parkování pro nově navržené objekty. Architektonicko urbanistické řešení se zabývá novou náplní pro náměstí Práce, sloužícího původně jako nástupní plocha pro tehdy rozkvétající Baťovi podniky. S úpadkem této slavné éry ztrácí i náměstí svojí majestátnou funkci. Navržené řešení ,,očišťuje“ náměstí od aut, respektuje výhledové osy, vytváří nový rastr narovnáním Březnické ulice rovnoběžné se ,,zelenou osou“ oddělující starou a novou část Zlína, kolmo na třídu Tomáše Bati, vnáší nové restaurace, kavárny, obchody, bydlení a pracovní příležitosti. Vědeckotechnologický park uzavírá náměstí ze severní strany. Je navržen na místě bývalé nemocnice, která se nacházela naproti budově 21. Pokračuje nenuceně v uliční fronte a zároveň je spojnicí mezi fakultou managementu a ekonomiky novým univerzitním centrem. Výškově odpovídá okolní zástavbě.Je rozdělen do dvou částí, mezi nimiž nám probíhá výhledová osa skrze areál SVITU. Bytový dům uzavírá náměstí ze západu. Orientace bytů je tedy východ – západ. Byty v něm obsažené mohou sloužit i jako zaměstnanecké pro přiléhající vědeckotechnologický park. Kce je skeletová a obložena cihlami KLINKER odpovídající okolní zástavbě. Obsahuje malometrážní byty do 100m2, kategorie 2+kk a 1+kk.
Studenti sobě - Studentské centrum Poříčí
Dlabáč, František ; Sochor, Jan (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
študentský život, stretávanie sa, mesto v meste, tvorba mestskeho života mladými ľudmi.
Centrum pro sport a volný čas Brno
Winkler, Marek ; Vostrejž, Dušan (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce)
Témou mojej práce bolo revitalizovať, pretvoriť a na novo navrhnúť rekreačnú a športovú oblasť Za Lužánkami, ktorá, aj napriek svojmu postupnému chátraniu a zlému technickému stavu, má stále čo ponúknuť., Nasvečujú tomu neustále snahy o obnovu športových aktivít v území a prinavrátenie jeho zašlej slávy. Hlavným bodom návrhu bolo zamerať sa na vytvorenie futbalového štadióna a podporiť a vyzdvihnúť jeho dominanciu a majestátnosť v danom území. Štadión bol dimenzovaný na reálnu využiteľnosť pri kapacite niečo nad 20 000 divákov. Hlavným prvkom štadiónu je jeho zasadenie do stúpajúceho terénu a vytvorenie konštrukcie, ktorá bude príjemným lákadlom svojím exteriérovým rastrom stĺpou a strešnej konštrukcie zo všetkých svetových strán. Futbalový štadión plní funkcie moderného štadiónu vo všetkých požadovaných faktoroch a jeho umiestnenie a napojenie spĺňa súlad športovej a rekreačnej plochy pre všetkých návštevníkov a obyvateľov.
Unbreakable Nightrunners
Tomanova, Karolina ; Šprincl, Petr (oponent) ; Mazanec, Martin (vedoucí práce)
Video dokument Unbreakable Nightrunners se zabývá lidmi v okolí umělce, který dokumentuje dění ve skupině amatérských nadšenců automobilových závodů a tuningu. Hlavní aktéři bydlí v okolí a znají se ze základní školy. Polovinu členů tvoří studenti, druhou pracující jedinci z různých odvětví. Věk členů Nightrunners je do 30. let. Prezentují se jako lidé nepochopeni společností, někdy i blízkým okolím. Skupina lidí, kterou autorka dokumentuje, nechtěla být jako ostatní lidé v jejich okolí. Nechtěli se poflakovat a chodit na párty, místo toho našli svou společnou zálibu v autech a tuningu. Lidé s odlišnými názory a stylem života, kteří vždy najdou téma ke konverzaci a prostor pro společné aktivity mají také jinou filozofii života, což by se dalo shrnout do teze, že „život je svébytný jev, který nelze redukovat na mechanické děje“. Pomáhají si navzájem když se něco pokazí a jsou spolu v dobrém i zlém. Autorka dokumentuje všechny události, které skupina vytváří, a to i obyčejné srazy nebo rozhovory či místo setkávání skupiny, kterým je benzínová pumpa. Název Nightrunners je odvozen podle chatovací skupiny na Facebooku, kde spolu členi různě debatují, domlouvají se na akce, posílají si vtipné videa a fotky a kde mezi sebou šíří nové fotografie aut a věci, které viděli, nebo jich byli součástí.
Unbreakable Nightrunners
Tomanova, Karolina ; Šprincl, Petr (oponent) ; Mazanec, Martin (vedoucí práce)
Video dokument Unbreakable Nightrunners se zabývá lidmi v okolí umělce, který dokumentuje dění ve skupině amatérských nadšenců automobilových závodů a tuningu. Hlavní aktéři bydlí v okolí a znají se ze základní školy. Polovinu členů tvoří studenti, druhou pracující jedinci z různých odvětví. Věk členů Nightrunners je do 30. let. Prezentují se jako lidé nepochopeni společností, někdy i blízkým okolím. Skupina lidí, kterou autorka dokumentuje, nechtěla být jako ostatní lidé v jejich okolí. Nechtěli se poflakovat a chodit na párty, místo toho našli svou společnou zálibu v autech a tuningu. Lidé s odlišnými názory a stylem života, kteří vždy najdou téma ke konverzaci a prostor pro společné aktivity mají také jinou filozofii života, což by se dalo shrnout do teze, že „život je svébytný jev, který nelze redukovat na mechanické děje“. Pomáhají si navzájem když se něco pokazí a jsou spolu v dobrém i zlém. Autorka dokumentuje všechny události, které skupina vytváří, a to i obyčejné srazy nebo rozhovory či místo setkávání skupiny, kterým je benzínová pumpa. Název Nightrunners je odvozen podle chatovací skupiny na Facebooku, kde spolu členi různě debatují, domlouvají se na akce, posílají si vtipné videa a fotky a kde mezi sebou šíří nové fotografie aut a věci, které viděli, nebo jich byli součástí.
Principy zábavnosti sběratelských karetních her a jejich vliv na život hráčů
Vaněk, Jiří ; Tuček, Milan (vedoucí práce) ; Martinová, Marta (oponent)
Práce Principy zábavnosti sběratelských karetních her a jejich vliv na život hráčů se zabývá herní disciplínou sběratelské karetní hry. V úvodu této práci jsou popsány základní pravidla a obvyklosti, se kterými sběratelské karetní hry pracují. V teoretickém bloku práce popisuje obecné charakteristiky hry, které čerpá z knihy Homo Ludens. Teoretický blok popisuje hru tak, jak o ní obyčejně nebývá přemýšleno. Výraznou částí práce je výzkum, který probíhal v období března 2014. Výzkum byl prováděn metodou rozhovorů s návodem, tedy metodou kvalitativní. Výzkum se zaměřil na dlouhodobé hráče karetní hry Magic the Gathering a probíhal převážně v Pražské herně sběratelských karetních her. Výsledky analýzy výzkumu jsou rozděleny do dvou bloků a těmi jsou: Zábavnost sběratelských karetních her a Vliv komunity na život hráčů. V prvním bloku analýzy se práce zabývá tím, co hráče na hrách baví, jaké mají pocity ze soutěžení, jak na ně působí faktor štěstí a smůly a také co pro ně znamená sběratelství. V druhém bloku analýzy se práce zabývá vztahy v komunitě hráčů, utvářením a udržováním této komunity a také formováním přátelství formou hraní a cestování. V závěru práce je shrnut postup výzkumu a je zde několik myšlenek vyplývajících z odpovědí dotazovaných informátorů.
Možnosti využití počítačových her pro zlepšení funkce podniku
Kadeřávek, Jakub ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Vondráček, Martin (oponent)
Práce je zaměřena na gamifikaci a její využití ke zlepšení funkce podniku. Cílem práce je seznámit čtenáře se samotnou gamifikací, zhodnotit současný stav a nastínit její možnosti využití především v oblasti produktivity zaměstnanců. Samotná práce nejprve definuje počítačovou hru i hru jako takovou, vysvětlí její základní principy a mechanismy. Osvětlí základní pojmy z motivace a psychologie, které jsou potřebné k pochopení a správnému uchopení gamifikace. Následně jsou tyto poznatky využity v kapitole gamifikace, kde práce nejprve krátce popíše historii, zhodnotí současný stav a nastíní možný vývoj do budoucna. Následně popisuje základní prvky a mechanismy z gamifikace a demonstruje je na kon-krétních příkladech z praxe. Závěr je pak věnován vlastní aplikaci, která si dává za cíl zvýšit produktivitu a motivaci zaměstnanců v kavárenském odvětví. Tato aplikace byla navržena speciálně pro účely této práce.
Centrum pro sport a volný čas Brno
Winkler, Marek ; Vostrejž, Dušan (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce)
Témou mojej práce bolo revitalizovať, pretvoriť a na novo navrhnúť rekreačnú a športovú oblasť Za Lužánkami, ktorá, aj napriek svojmu postupnému chátraniu a zlému technickému stavu, má stále čo ponúknuť., Nasvečujú tomu neustále snahy o obnovu športových aktivít v území a prinavrátenie jeho zašlej slávy. Hlavným bodom návrhu bolo zamerať sa na vytvorenie futbalového štadióna a podporiť a vyzdvihnúť jeho dominanciu a majestátnosť v danom území. Štadión bol dimenzovaný na reálnu využiteľnosť pri kapacite niečo nad 20 000 divákov. Hlavným prvkom štadiónu je jeho zasadenie do stúpajúceho terénu a vytvorenie konštrukcie, ktorá bude príjemným lákadlom svojím exteriérovým rastrom stĺpou a strešnej konštrukcie zo všetkých svetových strán. Futbalový štadión plní funkcie moderného štadiónu vo všetkých požadovaných faktoroch a jeho umiestnenie a napojenie spĺňa súlad športovej a rekreačnej plochy pre všetkých návštevníkov a obyvateľov.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.